Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzić czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli uważasz, że produkt posiada wady lub został uszkodzony w czasie transportu, poproś kuriera o protokół uszkodzenia.
Każdy towar w sklepie HOLIVES objęty jest gwarancją jakości, dlatego ze starannością pakujemy nasze produkty, by dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub pod adresem e-mail office@holives.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem.
Zgodnie z prawem mają Państwo możliwość zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt pod numer telefonu 502 251 300 lub email office@holives.pl oraz odesłanie na adres firmy InLoco Wioletta Stojek towaru w stanie nienaruszonym wraz z dowodem sprzedaży oraz informacją dotyczącą rachunku bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze. Zwrotu zapłaty za towar dokonujemy na wskazany rachunek bankowy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.